magunkról sajtó hírek partnereink kapcsolat keresés vendégkönyv menü

 

 

Sajtó - Írások rólunk, sajtóközlemények | Írások rólunk

Hírhozó 1998.01.22.

Hajrá, Hazai!

Mottó: "Egynek minden nehéz; Soknak semmi sem lehetetlen."(Széchenyi István)

Köztudott, hogy a magyar termékekkel kapcsolatban a fogyasztók véleménye erősen megoszlik. Vajon a gyártók tesznek-e valamit a magyar termék elismertségének javítása érdekében? Magyar termék vásárlásával Ön végső soron Önmagán segít! Egy olyan országban, ahol a munkanélküliség csökken, erősödnek a vállalkozások, jut elég pénz arra, hogy az emberek vásárolni tudjanak. Ma már rendkívül jó minőségűek a magyar termékek, szinte nem lehet megkülönböztetni a külfölditől. (Például a mamutcégek termékei, melyek nagy része hazai vállalkozásokban készül.)

A MÁK céljai:

1. A magyar árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatban kialakult érték-(elő)ítélet javítása.
2. A magyar termékek piaci fogyasztásának, keresletének fellendítése.
3. A magyar termékek vásárlására vonatkozó vásárlási kultúra (tudat) kialakítása és ápolása.
4. A magyar termékek versenyképességének javítása bel- és külföldi piacokon egyaránt.
5. A Magyar Áruk Klubja törekvésének kiterjesztése a kereskedelem és a fogyasztók felé.
6. Magyar áruk presztízsének visszaállítása.
7. Érezzék az emberek - a fogyasztók, a gazdaság szereplői - hogy egy olyan akcióról van szó, amiből mindenki kiveheti a részét, és ez mind a maga, mind a társadalom hasznára válhat
"Hajrá, Cora - Hajrá, Hazai!".

Ehhez a kampányhoz csatlakozott a Cora, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő áruházlánca. A Cora áruházlánc polcain bőséges választék található, amelyek nagy része magyar termék, bizonyítva ezzel a magyar áruk versenyképességét. A Cora időben felismerve a "Hajrá, Hazai!" kampányban rejlő lehetőségeket, csatlakozott a mozgalomhoz, letéve ezzel voksát a magyar termékek mellett. A Cora a kezdetektől fogva óriási hangsúlyt helyez a termékek, a választék és a kiszolgálás minőségére. A kereskedelemben elsőként kezdeményezte az árubeszerzés és az értékesítés feltételeit meghatározó Higéniai és Minőségi Kódex bevezetését.

Magyarországon Törökbálinton nyílt meg az első Cora hipermarket 1997 tavaszán. Ez a 13.000 négyzetméter alapterületű színvonalas bevásárlóközpont hangsúlyt helyez arra, hogy a vásárló minden tekintetben érezze: ő áll a szolgáltatások középpontjában. Ezt az érzést erősíti az udvarias kiszolgálás, hatalmas választék és az igényes környezet. 7.000 négyzetméteres raktárhelyiségével kifogyhatatlan utánpótlást biztosít vásárlóinak, a 2.000 férőhelyes parkoló pedig önmagáért beszél. A közeljövőben készül el a Budakalász valamint Fót közelében létesítendő hipermarket is, természetesen a már megszokott Cora minőséggel.

 

vissza   lap tetejére

 

Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
Magunkról | Hírek | Sajtó | Partnereink | Kapcsolat | Vendégkönyv | E-mail
A honlap megtekintéséhez 800x600-as felbontás, 16 bites színmélység
valamint a Netscape Navigator vagy az Internet Explorer 4-es változata szükséges.
© Netmester Produkció 2000- Infocsoport | Alufelni