Nógrád Megyei Hírlap 1998.01.03. Új munkahelyeket teremt a magyar áru vásárlása "H" mint Hajrá, Hazai! Sikerrel zárult a piacképes magyar áruk megjelölésére, illetve azok vásárlásának ösztönzésére indított Hajrá, Hazai! elnevezésű piacvédelmi akciósorozat első szakasza 1997-ben. A kampány társadalmi méretekben tudatosította a reformkori magyar politikusok, Széchenyi és Kossuth által felismert törvényszerűséget, hogy a magyar termékek vásárlói hosszú távon a hazai gazdaság fejlődését, új munkahelyek létrejöttét támogatják. Az akció ismertté tette a piacképes hazai termékek megkülönböztető védjegyét, a piros-fehér-zöld négyzetet, jobb alsó sarkában "H" betűvel. A megkérdezett vásárlók csaknem hatvan százaléka fontosnak tartja, hogy magyar árut vegyen.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|