Sajtóközlemény 1997.december 8. Cora, a Hazai ! A Magyar Áruk Klubja Egyesület ( Pécs ) ez év májusában " Hajrá, Hazai ! " jelmondattal akciósorozatot indított a hazai piacvédelem kialakítása, illetve a vásárlási kultúra megváltoztatása érdekében. Ehhez a kampányhoz csatlakozott most a Cora, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő áruházlánca. A Cora név számunkra és a vásárlók számára egyet jelent a minőséggel. Az utóbbi néhány évben Magyarországon tapasztalható kedvező irányú gazdasági változások lehetővé teszik, hogy a fogyasztók keressék és vásárolják a kimagasló minőségű termékeket. A Cora áruházlánc polcain mindezekből bőséges választék található, amelyek nagy része magyar termék, bizonyítva ezzel a magyar áruk versenyképességét. A Cora időben felismerve a "Hajrá, Hazai ! " kampányban rejlő lehetőségeket csatlakozott mozgalmunkhoz, letéve ezzel voksát a magyar termékek mellett. A Cora a kezdetektől fogva óriási hangsúlyt helyez a termékek, a választék és a kiszolgálás minőségére. A kereskedelemben elsőként kezdeményezte az árubeszerzés és az értékesítés feltételeit meghatározó Higéniai és Minőségi Kódex bevezetését. A Cora-csoport 1995-ben jelentős lépésre szánta el magát: a népsűrűséget és a fejlett infrastruktúrát, valamint a gazdaság kedvező irányú átalakulását figyelembe véve úgy döntött, hogy Magyarországon nyit új Cora hipermarketeket. Törökbálinton nyílt meg az első Cora hipermarket 1997 tavaszán. Ez a 13 000 négyzetméter alapterületű színvonalas bevásárlóközpont hangsúlyt helyez arra, hogy a vásárló minden tekintetben érezze: ő áll a szolgáltatások középpontjában. Ezt az érzést erősíti az udvarias kiszolgálás, a hatalmas választék és az igényes környezet. 7 000 négyzetméteres raktárhelyiségével kifogyhatatlan utánpótlást biztosít vásárlóinak, a 2 000 férőhelyes parkoló pedig önmagáért beszél. A közeljövőben készül el a Budakalász valamint Fót közelében létesítendő hipermarket is, természetesen a már megszokott Cora minőséggel. " Hajrá, Cora - Hajrá, Hazai !"
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|