Zalai Hírlap - Zalaegerszeg 1997.05.17. Előnyt a hazai termékeknek A pécsi Magyar Áruk Klubjának ígéretes akciója Országos piacvédelmi kampányt indít a pécsi székhelyű Magyar Áruk Klubja (MÁK). A Hajrá, hazai! elnevezésű propaganda-hadjárat célja a reformkori törekvésekhez hasonlóan - összehangolni a termelők, kereskedők és a fogyasztók érdekeit a magyar termékek és szolgáltatások keresletének - végső soron pedig a hazai gazdaság teljesítményének - növelése végett. A Magyar Áruk Klubja az akcióját támogatni kész vállalkozások és egyének számára a 72/257-300-as pécsi telefonszámon részletes tájékoztatást is ad. A hazai termékek gyártását és forgalmazását ösztönző kampányhoz a Magyar Áruk Klubja levélben is támogatást kér a magyar áruk piacra jutását segíteni akaró propagandájához attól az immár százötvenezer hazai cégtől, amelynek szakmai tevékenységi kör szerinti adatbázisa szerepel számítógépes nyílvántartásában. A MÁK szorgalmazza, hogy a termékek magyar eredetét külön logo is jelezze az árukon. E célból vezették be a televíziós kvízjátékokból már jól ismert, nemzeti színű H-betűs jelzést, amelyet már több hazai kereskedelmi hálózat, illetve üzlet használ a magyar áruk megkülönböztetésére. (MTI)
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|