Hírhozó 1998.01.22. Hajrá, Hazai! Mottó: "Egynek minden nehéz; Soknak semmi sem lehetetlen."(Széchenyi István) Köztudott, hogy a magyar termékekkel kapcsolatban a fogyasztók véleménye erősen megoszlik. Vajon a gyártók tesznek-e valamit a magyar termék elismertségének javítása érdekében? Magyar termék vásárlásával Ön végső soron Önmagán segít! Egy olyan országban, ahol a munkanélküliség csökken, erősödnek a vállalkozások, jut elég pénz arra, hogy az emberek vásárolni tudjanak. Ma már rendkívül jó minőségűek a magyar termékek, szinte nem lehet megkülönböztetni a külfölditől. (Például a mamutcégek termékei, melyek nagy része hazai vállalkozásokban készül.) A MÁK céljai: 1. A magyar árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatban kialakult érték-(elő)ítélet
javítása. Ehhez a kampányhoz csatlakozott a Cora, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő áruházlánca. A Cora áruházlánc polcain bőséges választék található, amelyek nagy része magyar termék, bizonyítva ezzel a magyar áruk versenyképességét. A Cora időben felismerve a "Hajrá, Hazai!" kampányban rejlő lehetőségeket, csatlakozott a mozgalomhoz, letéve ezzel voksát a magyar termékek mellett. A Cora a kezdetektől fogva óriási hangsúlyt helyez a termékek, a választék és a kiszolgálás minőségére. A kereskedelemben elsőként kezdeményezte az árubeszerzés és az értékesítés feltételeit meghatározó Higéniai és Minőségi Kódex bevezetését. Magyarországon Törökbálinton nyílt meg az első Cora hipermarket 1997 tavaszán. Ez a 13.000 négyzetméter alapterületű színvonalas bevásárlóközpont hangsúlyt helyez arra, hogy a vásárló minden tekintetben érezze: ő áll a szolgáltatások középpontjában. Ezt az érzést erősíti az udvarias kiszolgálás, hatalmas választék és az igényes környezet. 7.000 négyzetméteres raktárhelyiségével kifogyhatatlan utánpótlást biztosít vásárlóinak, a 2.000 férőhelyes parkoló pedig önmagáért beszél. A közeljövőben készül el a Budakalász valamint Fót közelében létesítendő hipermarket is, természetesen a már megszokott Cora minőséggel.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|