Hírmondó 1997. október-november Hajrá, hazai ! Interneten a "Hajrá, Hazai!" és a Magyar Áruk Klubja - Az akció célja a széleskörű ismertség - A Magyar Áruk Klubja Egyesület (Pécs) ez év májusában "Hajrá, Hazai!" jelmondattal akciósorozatot indított a hazai piacvédelem kialakítása, illetve a vásárlási kultúra megváltoztatása érdekében. A társadalmi célú tájékoztatási (kommunikációs) kampány célja az, hogy a hazai termelők, kereskedők és természetesen a vásárlók együttműködésével tegyen a hazai termékek népszerűségének növelése érdekében. Együtt sikerülni fog! Ahhoz, hogy a célkitűzések minél szélesebb körben váljanak ismertté, szükséges a társadalmi összefogás megvalósítása. A hazai piacvédelemben hiányzott egy olyan átütő erejű, a termékek magyar eredetét hangsúlyozó program, mely aktív marketing tevékenységgel segíti a törekvés megvalósítását. A "Hajrá, Hazai!" akció szükségességét eddig közel 60 médium ismerte fel, és segítette. ( Köszönjük!)
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|