Kereskedelmi Magazin 1998/3-4. szám A MÁK a vásárlóközönség előtt A közel egy éve indított "Hajrá, Hazai!" piacvédelmi akciósorozat ötletgazdája, a pécsi székhellyel működő Magyar Áruk Klubja Egyesület (MÁK) a Pécsett rendezett TEKT '98 szakkiállításon lépett először a vásárlóközönség elé. A "Hajrá, Hazai!" program bevezető szakasza után az egyesület most látta elérkezettnek az időt, hogy megerősödve, felkészülve nyisson a fogyasztók felé. Tehették ezt annál is inkább, mert a szakmával felvették már a kapcsolatot, és egyre újabb területeken tudnak sikeres együttműködést kialakítani, hiszen - mint állítják- közös ügyről van szó, a magyar termékek védelméről, versenyképességük biztosításáról a külföldi árukkal szemben. Az akciósorozat újabb támogatóval bővült: a TEKT ' 98 kiállítás alkalmával a MÁK együttműködési megállapodást kötött a PIV Kft-vel, amelynek értelmében az egyesület az elkövetkezendő időben mind több, a kft. által szervezett kiállításon, szakmai rendezvényen képviselheti a hazai piacvédelmet, a "Hajrá, Hazai!" kampányt. Így például a június 26-a és július 4-e között megrendezésre kerülő Pécsi Expo-n önálló pavilonnal jelennek meg, ahol partnereik bemutathatják termékeiket, szolgáltatásaikat.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|