magunkról sajtó hírek partnereink kapcsolat keresés vendégkönyv menü

 

 

Sajtó - Írások rólunk, sajtóközlemények | Írások rólunk

Kézműves Magazin 1998. május

Hajrá, Hazai!

A hazai piac védelme nem új keletű. Már a reformországgyűlések politikusai Kossuth Lajos igazgatása alatt 1844-ben védegyletet alapítottak, ahol a tagok a hazai termékek vásárlására kötelezték magukat. Ma a hazai piac védelmében több törekvés is létezik. E törekvések szervezett keretek közötti koordinálása érdekében jött létre 1995. augusztus 1-jén a Magyar Áruk Klubja Egyesület. A klub saját kiadásában jelenteti meg az első piacvédelmi magazint, a Vásárlói Magazint, amelyben tájékoztatják az olvasót az aktuális eseményekről, hírekről és eredményekről.

A Magyar Áruk Klubjának céljai: a magyar árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatban kialakult érték- (elő) ítélet javítása, a magyar termékek piaci fogyasztásának, keresletének fellendítése, a magyar termékek vásárlására vonatkozó vásárlási kultúra (tudat) kialakítása és ápolása, a magyar termékek versenyképességének javítása bel- és külföldi piacokon egyaránt, a Magyar Áruk Klubja törekvésének kiterjesztése a kereskedelem és a fogyasztók felé, a magyar áruk presztízsének visszaállítása.

A Magyar Áruk Klubja Egyesülete (MÁK) 1997 májusában indította el országos akciósorozatát Pécsről, Hajrá, Hazai! jelmondattal, a hazai piacvédelem kialakítására, a magyar termékek keresletének, presztízsének javítása, illetve a vásárlási kultúra megváltoztatása érdekében.

 

vissza   lap tetejére

 

Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
Magunkról | Hírek | Sajtó | Partnereink | Kapcsolat | Vendégkönyv | E-mail
A honlap megtekintéséhez 800x600-as felbontás, 16 bites színmélység
valamint a Netscape Navigator vagy az Internet Explorer 4-es változata szükséges.
© Netmester Produkció 2000- Infocsoport | Alufelni