Szupermarket 1999/3. A "Hajrá, Hazai!" program 1999. évi tervei A Magyar Áruk Klubja Egyesület által kezdeményezett "Hajrá, Hazai!" program az 1999-es évben is folytatja eredeti célkitűzéseinek megvalósítását. Ennek érdekében kiáll egy egységes országimázs program megvalósulása mellett. A program a hazai termékeken túl képviseli a szolgáltatásokban, a kulturális értékekben, illetve művészi alkotásokban, valamint minden egyéb területen - pl. turizmusban - megnyilvánuló, hazánk kedvezőbb megítélését szolgáló imázsteremtő értékeket. Az idei évi program fő feladata továbbra is a fogyasztói magatartás, a vásárlói tudat formálása. Ennek befolyásolása a tágabb értelemben vett fogyasztói kultúra megváltoztatását eredményezheti. A szerveződés szükségességét egy folyamatosan erősödő és az EU-tagságra készülő gazdaság, illetve társadalom tesz indokolttá.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|