Magyar Hírlap 1997.10.13. Hajrá, Hazai ! (MH) Piacvédelmi kampányt indított májusban "Hajrá, Hazai!" jelmondattal az 1995-ben alakult Magyar Áruk Klubja Egyesület. Weinreich László, az egyesület elnöke elmondta: céljuk, hogy felhívják a figyelmet a magyar termékekre. Felmérések szerint ugyanis a megkérdezetteknek csupán 36 százaléka vásárol tudatosan magyar terméket, annak ellenére, hogy 59 százalékuk fontosnak tartja ezeket. Az egyesület és jó néhány neves magyar cég úgy találja, a hazai ipar nem tudja felvenni a versenyt a multik reklámkampánya ellen. Az akció keretében tájékoztatókat adnak ki, márciusban a magyar árukat bemutató kiállítást terveznek, s talán megvalósulhat, hogy az osztrák "A" betűhöz hasonlóan a magyar termékeken is megjelenjen egy megkülönböztető jelzés.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|