Miskolci Piacz 1998.01.21. Magyar Áruk Klubja Hazai termékek a polcokon Körülbelül húsz - huszonöt éve indult meg az igazi "boutique"-láz
kis hazánkban. Akkoriban döbbentünk rá, hogy ami magyar, az eleve nem
lehet jó. Bizonyára - akkor! - igazunk volt. Mi, vásárlók, úgy döntöttünk:
inkább fizetünk, csak kapjuk meg pénzünkért cserébe, ellenértékként azt
a minőséget, amit joggal vártunk. Nem kellett sok idő, hogy rájöjjünk:
nem minden arany, ami külföldi, hiába is fénylik... Eljött az idő, amikor
már nem merünk hasra ütve egyenes vagy fordított következményeket levonni
egy-egy termék ára, származási helye és minősége között. Megnézzük, igen
alaposan, mire is költjük a pénzünket. Nagyon sokáig úgy tűnt, hiányzik egy átütő erejű program, mely a magyar termék piaci fogyasztását, illetve keresletét fellendítené. Hiányzik egy, a termékek magyar eredetét hangsúlyozó program, amely aktív marketingtevékenységgel segíti az egyes törekvések megvalósulását - a fogyasztók ösztönzését a magyar termékek vásárlására. E törekvések koordinálását vállalta fel a Magyar Áruk Klubja. E törekvések - s egyáltalán: a magyar gazdaság fellendítése - szervezett keretek koordinálása érdekében jött létre a 1995.augusztus 1.-én a Magyar Áruk Klubja Egyesület. Tagjai lehetnek azok a szervezetek és intézmények, vállalkozások és magánszemélyek, akik elfogadják alapszabályunkat, és magukénak érzik a Hajrá, Hazai! mozgalom célkitűzéseit. (Folytatjuk)
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|