Napi Magyarország 1999. 01. 02. Előnyt a hazai termékeknek Sikeresnek ítélték a mögöttük álló évet a Magyar Áruk Klubja (MÁK) vezetői, amelynek legjelentősebb mozzanatát a "Hajrá, hazai!" elnevezésű, úgynevezett országimázs program képezte. A kezdeményezés az év során tucatnyi kiállításon mutatkozott meg, ahol több mint 20 ezer fogyasztó találkozhatott az országkép alakításának szükségességével. Baján, Budapesten, Kalocsán, Kaposváron, Pécsett, Szentendrén és Szolnokon. A MÁK továbbá a gazdasági élet és a kommunikációs szakmai szervezetek képviselőivel közösen vitafórumot is szervezett az országkép alakításáról és annak az uniós integráció időszakában betöltött szerepéről. Itt fogalmazódott meg, hogy szükséges a vásárlói magatartás jó irányú befolyásolása. Az áruk és szolgáltatások szabad áramlásának idején ugyanis egyetlen eszköz marad a hazai gazdaság előnyben részesítésére.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|