PR-Herald 1998.01. Hazai áru A két éve alapított Magyar Áruk Klubja Egyesületnek nincs saját PR-ügynöksége,
de terveik szerint - egy egyelőre még ki nem jelölt időpontban - nyílt
ügynökségi tendert írnak ki - nyilatkozta Weinreich László, az egyesület
elnöke, aki azt is elmondta, hogy 1997 májusa óta zajlik a "Hajrá,
Hazai!" elnevezésű piacvédelmi akciósorozat a magyar áruk keresletének,
presztízsének, versenyképességének javítása érdekében. Jelenleg hét olyan
kezdeményezés van, amely a termékek minoségének, küllemének javítását
tuzte ki célul, és a piacképes árukat megkülönböztető jelzéssel látja
el. A hazai termékekre vonatkozó egységes jelölés azonban a mai napig
nem alakult ki. A "Hajrá, Hazai!" akciósorozatot éppen azért indították
útjára, hogy a már meglévő kezdeményezéseket szervezett keretbe fogják
össze, és így a lehető legszélesebb nyilvánosságot érjék el. Az akciót
anyagilag 37 cég támogatja, további 12 vállalkozás erkölcsi, illetve gyakorlati
segítséget nyújt, ezek között megtalálható a Hajdútej Rt., a Cora Hipermarket
Rt., és a PR Herald kiadója is. Az egyesület szakmai kapcsolatban van
a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszeripari Marketing Klubjával
és a Magyar Újságírók Országos Szövetsége Kommunikációs és Public Relations
Szakosztályával.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|