magunkról sajtó hírek partnereink kapcsolat keresés vendégkönyv menü

 

 

Sajtó - Írások rólunk, sajtóközlemények | Írások rólunk

PR-Herald 1998.01.

Hazai áru

A két éve alapított Magyar Áruk Klubja Egyesületnek nincs saját PR-ügynöksége, de terveik szerint - egy egyelőre még ki nem jelölt időpontban - nyílt ügynökségi tendert írnak ki - nyilatkozta Weinreich László, az egyesület elnöke, aki azt is elmondta, hogy 1997 májusa óta zajlik a "Hajrá, Hazai!" elnevezésű piacvédelmi akciósorozat a magyar áruk keresletének, presztízsének, versenyképességének javítása érdekében. Jelenleg hét olyan kezdeményezés van, amely a termékek minoségének, küllemének javítását tuzte ki célul, és a piacképes árukat megkülönböztető jelzéssel látja el. A hazai termékekre vonatkozó egységes jelölés azonban a mai napig nem alakult ki. A "Hajrá, Hazai!" akciósorozatot éppen azért indították útjára, hogy a már meglévő kezdeményezéseket szervezett keretbe fogják össze, és így a lehető legszélesebb nyilvánosságot érjék el. Az akciót anyagilag 37 cég támogatja, további 12 vállalkozás erkölcsi, illetve gyakorlati segítséget nyújt, ezek között megtalálható a Hajdútej Rt., a Cora Hipermarket Rt., és a PR Herald kiadója is. Az egyesület szakmai kapcsolatban van a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszeripari Marketing Klubjával és a Magyar Újságírók Országos Szövetsége Kommunikációs és Public Relations Szakosztályával.
(MÁK)

 

vissza   lap tetejére

 

Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
Magunkról | Hírek | Sajtó | Partnereink | Kapcsolat | Vendégkönyv | E-mail
A honlap megtekintéséhez 800x600-as felbontás, 16 bites színmélység
valamint a Netscape Navigator vagy az Internet Explorer 4-es változata szükséges.
© Netmester Produkció 2000- Infocsoport | Alufelni